KOMUNIKAT BURMISTRZA RESKA
16 mar
2020
KOMUNIKAT BURMISTRZA RESKA
Informuję, że w związku z epidemią koronawirusa, z dniem 17 marca 2020 r. budynek Urzędu Miejskiego w Resku zostaje zamknięty dla petentów.
Wprowadzone zostają nowe procedury w zakresie obsługi interesantów planujących załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Resku:
1. W przypadku konieczności kontaktu z Urzędem wprowadzony zostaje:
1) kontakt telefoniczny poprzez sekretariat pod numerem tel. 91 39 51 503;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail resko@resko.pl
3) za pośrednictwem numerów telefonów komórkowych bezpośrednio z pracownikami merytorycznymi Urzędu:
S T A N O W I S K A : |
Burmistrz Reska 531 722 905 |
Skarbnik (skarbnik@resko.pl) 531 722 439 |
Sekretarz (sekretarz@resko.pl) 531 723 016 |
Oświata (mariola.slodkowska@resko.pl) 531 716 259 |
Drogownictwo (drogownictwo@resko.pl) 531 716 057 |
P-poż (osp@resko.pl) 531 716 447 |
Gospodarka Odpadami (smieci@resko.pl) 531 722 737 |
Geodezja (nieruchomosci.geodezyjne@resko.pl) 534 494 249 |
Podatki (podatki@resko.pl) 531 722 942 |
Księgowość Podatkowa (ksiegowosc.podatkowa@resko.pl) 531 715 069 |
Ewidencja (ewidencja.ludnosci@resko.pl) 531 722 768 |
Księgowość (katarzyna.potomska@resko.pl) 531716169 |
Porządki i Kadry (sprawyporzadkowe@resko.pl) 531 722 355 |
Gospodarka Wodna i Mieszkaniowa (tomek.gajdzis@resko.pl) 531 722 257 |
2. W zakresie rejestracji zgonów należy dzwonić pod nr telefonu: 531 722 768.
Sposób złożenia wniosku o wydanie aktu oraz jego wydania będzie ustalany z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w Resku.
3. Sprawy, które można załatwić drogą elektroniczną – należy kierować na adres:
1) w przypadku nieposiadania ważnego podpisu elektronicznego: na e-mail resko@resko.pl
2) w przypadku posiadania ważnego podpisu elektronicznego: na adres skrzynki podawczej:
/32y5b4kseh/SkrytkaESP
Powyższe procedury obowiązują do dnia odwołania.
BURMISTRZ RESKA - ARKADIUSZ CZERWIŃSKI