16 mar
2020

KOMUNIKAT BURMISTRZA RESKA

 

 

KOMUNIKAT  BURMISTRZA RESKA

 

     Informuję, że w związku z epidemią koronawirusa, z dniem 17 marca 2020 r. budynek Urzędu Miejskiego w Resku zostaje zamknięty dla petentów.

Wprowadzone zostają nowe procedury w zakresie obsługi interesantów planujących załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Resku:

     1. W przypadku konieczności kontaktu z Urzędem wprowadzony zostaje:

1) kontakt telefoniczny poprzez sekretariat pod numerem tel. 91 39 51 503;

2) za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail resko@resko.pl

3) za pośrednictwem numerów telefonów komórkowych bezpośrednio z pracownikami merytorycznymi Urzędu:

S T A N O W  I S K A :

Burmistrz Reska 531 722 905

Skarbnik (skarbnik@resko.pl)   531 722 439

Sekretarz (sekretarz@resko.pl) 531 723 016

Oświata (mariola.slodkowska@resko.pl) 531 716 259

Drogownictwo (drogownictwo@resko.pl) 531 716 057

P-poż (osp@resko.pl) 531 716 447

Gospodarka Odpadami (smieci@resko.pl) 531 722 737

Geodezja (nieruchomosci.geodezyjne@resko.pl) 534 494 249

Podatki (podatki@resko.pl) 531 722 942

Księgowość Podatkowa (ksiegowosc.podatkowa@resko.pl) 531 715 069

Ewidencja (ewidencja.ludnosci@resko.pl) 531 722 768

Księgowość (katarzyna.potomska@resko.pl) 531716169

Porządki i Kadry (sprawyporzadkowe@resko.pl) 531 722 355

Gospodarka Wodna i Mieszkaniowa (tomek.gajdzis@resko.pl) 531 722 257

 

     2. W zakresie rejestracji zgonów należy dzwonić pod nr telefonu: 531 722 768.

Sposób złożenia wniosku o wydanie aktu oraz jego wydania będzie ustalany z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w Resku.

 

     3. Sprawy, które można załatwić drogą elektroniczną – należy kierować na adres:

1) w przypadku nieposiadania ważnego podpisu elektronicznego: na e-mail resko@resko.pl

2) w przypadku posiadania ważnego podpisu elektronicznego: na adres skrzynki podawczej:

/32y5b4kseh/SkrytkaESP

  

 

     Powyższe procedury obowiązują do dnia odwołania.

 

BURMISTRZ RESKA - ARKADIUSZ CZERWIŃSKI

czytaj więcej