Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
17 sty
2017
Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 25 stycznia 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XXIII/2016.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
4. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Zespołu Szkół w Resku;
2) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Resku;
3) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Centrum Kultury w Resku;
4) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Resku;
5) skargi wniesionej na działalność Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Resku;
6) rozwiązania straży miejskiej;
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie nakładów inwestycyjnych poniesionych w związku z realizacją projektu pod nazwą „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”;
8) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Gminy Resko na lata 2015-2022”;
9) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Resko na 2017 r.”;
10) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat.
11) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
5. Wnioski i zapytania radnych.
6. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 5.
7. Wolne wnioski i komunikaty.
8. Zakończenie.