• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

18 cze
2018

 

Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 26 czerwca 2018 r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.

 

Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości;
b) stwierdzenie quorum;
c) informacja nt. porządku obrad;
d) przyjęcie protokołu z sesji Nr XXXVII/2018.
2. Informacje Burmistrza Reska o działaniach podjętych między sesjami.
3. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko za 2017 r.
4. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji.
5. Przedłożenie informacji z posiedzeń Komisji stałych Rady Miejskiej.
6. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 rok:
a) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Resko za 2017 rok,
b) informacja na temat stanu mienia komunalnego w Gminie Resko,
c) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Resko za 2017 rok,
d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu Gminy Resko za 2017 rok,
e) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok,
f) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok.
7. Podjęcie uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2018 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2018 – 2032;
3) zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok;
4) zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania;
5) ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie zniesienia dotychczasowego podziału gminy na jednostki pomocnicze, utworzenia nowych jednostek pomocniczych oraz nadania
im statutów;  
6) zmiany uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami;
7) uchwalenia Statutu Gminy Resko;
8) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Resko na lata 2010-2019;
9) przyjęcia Planu działań Gminy Resko w zakresie rozwoju turystyki;
10) udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Zachodniopomorskiego;
11) zaliczenia dróg powiatowych do kategorii dróg gminnych;
12) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat;
13) wystąpienia Gminy Resko z Lokalnego Funduszu Pożyczkowego „Samorządowa Polska” Resko Sp. z o.o. z siedzibą w Resku;
14) przekazania regulaminu dostarczania wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Resko;
15) zmiany uchwały w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych.
8. Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.
9. Wolne wnioski.
10. Zakończenie.

                               
                                   Przewodnicząca Rady Miejskiej
                                                                                            Renata Kulik


Jednocześnie informuję, że wspólne posiedzenie Komisji odbędzie się 20.06.18r.
o godz. 1600 w Urzędzie Miejskim w Resku ul. Rynek 1, pok. nr 7.