• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

13 cze
2019

RM.0002.6.2019

Resko, 11 czerwca 2019 r.

 

Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 19 czerwca 2019 r.

o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.

Porządek obrad:

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,

b) stwierdzenie quorum,

c) informacja nt. porządku obrad,

2. Wręczenie Aktu Powierzenia Stanowiska Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej

w Starogardzie pani Ryszardzie Czaban.

3. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.

4. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko przedłożona przez Komendanta Komisariatu Policji w Resku za 2018 r.

5. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko przedłożona przez Prezesa Ochotniczej Straży Pożarnej w Resku za 2018 r.

6. Przedłożenie informacji z posiedzeń Komisji stałych Rady Miejskiej.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

1) zmiany w budżecie Gminy na 2019 r.;

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2019-2032;

3) zaciągnięcia pożyczki;

4) obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej;

5) określenia warunków i trybu przyznawania, pozbawiania oraz wysokości okresowych stypendiów sportowych, nagród i wyróżnień dla zawodników za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym;

6) ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Resko oraz uzupełnienia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach o inne formy wychowania przedszkolnego;

7) uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom.

8. Przedstawienie przez Burmistrza Reska „Raportu o stanie gminy Resko za 2018 rok”:

a) debata nad raportem o stanie gminy Resko:

- wystąpienia radnych,

- wystąpienia mieszkańców;

b) głosowanie w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska wotum zaufania.

9. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2018 rok:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy,

b) przedstawienie informacji na temat stanu mienia komunalnego w Gminie Resko,

c) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,

d) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,

e) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,

f) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok,

g) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.

10. Informacje, komunikaty i wystąpienia.

11. Zakończenie.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Jan Czaban