Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
18 kwi
2017
Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 26 kwietnia 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XXV/2017.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Zdrowia, Polityki Socjalnej i Oświatowej oraz Sportu i Wypoczynku;
- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Rolnictwa i Działalności Gospodarczej.
4. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2017 - 2032;
3) rozwiązania Zespołu Szkół w Resku;
4) utworzenia Zespołu Szkół w Resku;
5) uchwalenia Gminnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2017-2022;
6) ustanowienia użytku ekologicznego o nazwie „Rozlewiska Sąpólnej i Uklei” obszarów położonych na terenie Nadleśnictwa Resko;
7) przyjęcia Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Resko na dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Resko;
8) zmiany nazw ulic w miejscowości Resko;
9) przystąpienia przez Gminę Resko do projektu „Kajak w Sieci” w konkursie nr 3/2017 „Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej” ogłoszonego przez Lokalną Grupę Działania Centrum Inicjatyw Wiejskich w Łobzie ze środków PROW 2014-2020.
5. Wnioski i zapytania radnych.
6. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 8.
7. Wolne wnioski i komunikaty.
8. Zakończenie.