• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

02 mar
2017

Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 9 marca 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16

 

Porządek obrad:

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,

b) stwierdzenie quorum,

c) informacja nt. porządku obrad,

d) przyjęcie protokołu z sesji  XXIV/2017.

2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.

3. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.

- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,

- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Budżetowej.

4. Informacja o sprawozdaniu z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.

5. Informacja z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Resku za rok 2016 – wykorzystanie budżetu – sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.ops.resko.pl w zakładce sprawozdawczość.

6. Informacja o sprawozdaniu z realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Resko” - sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.resko.pl w zakładce Rada Miejska/ Projekty uchwał, sprawozdania, programy i inne.

7. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady w sprawie:

1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2017-2027;

3) zaciągnięcia pożyczki;

4) zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Resko – taryfa znajduje się na stronie  www.bip.resko.pl w zakładce Rada Miejska/ materiały dla radnych;

5) regulaminu dostarczania i odbioru ścieków na terenie Gminy Resko;

6) zmiany uchwały w sprawie poboru w drodze inkasa należności pieniężnych oraz ustalenia wynagrodzenia prowizyjnego za inkaso;

7) zmiany uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty od posiadania psów, zarządzenie poboru tej opłaty w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;

8) zmiany uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych gminnych i ustalenia ich przebiegu;

9) w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Resko;

10) dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;

11) w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do szkół podstawowych, dla których Gmina Resko jest organem prowadzącym;

12) określenia kryteriów naboru do przedszkola publicznego, oddziałów przedszkolnych i innej formy wychowania przedszkolnego na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów;

13) określenia sieci komunikacyjnej, na której planowane jest wykonywanie przewozów o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Resko w gminnych przewozach pasażerskich.

8. Wnioski i zapytania radnych.

9. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 8.

10. Wolne wnioski i komunikaty.

11. Zakończenie.